19. Yüzyıldan Kalma Biceps Hareketi

Zottman curl, kol kası geliştirme için etkisi tecrübeyle sabit bir harekettir. Öncelikle isminin nereden geldiğini anlatarak başlayalım; George Zottman 19. Yüzyılda yaşamış ve inanılmaz kol kuvvetiyle tanınan bir Strongman’dir. 80 kiloluk dumbbell ile clean and press yapabilmesiyle tanınıt. Adını taşıyan curl egzersizi normal curl hareketi ile reverse curl’ü tek harekette bir araya getirdiği için kollarınızın hızla kalınlaşmasın sağlar.

Nasıl yapılır?
İki elinizde de birer dumbbell tutun, dirsekleriniz yanlarda olsun ve ağırlığı normal şekilde curl yaparak kaldırın. Üst noktada avuçlarınızı 180 derece aşağı çevirin, ardından ağırlığı yavaşça başlangıç konumuna indirin. Zottman curl biceps’lerde, biceps’ler ve triceps’ler arasındaki brachialis’te ve ön kol kası olan brachioradialis üzerinde muazzam bir baskı oluşturarak kasların daha hızlı büyümesini sağlar.

Yorumlar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir