Antrenmandan Önce İdeal Öğün

Spora gideceksiniz ama önceki öğünde ne yiyeceğinize karar veremediniz mi? Size antrenmanda ihtiyacınız olacak karbonhidrat ve proteini sağlayacak bir tarif hazırladık. Tarif, gün içerisinde tavuk ve balık tüketmekten sıkılanlar için hindi eti içeriyor. Etin yanında yeşil fasulye yerine dilerseniz brokoli ya da kuşkonmaz kullanabilirsiniz. Besin değerlerine bakarsanız yaklaşık 80 gram karbonhidrat içerdiğini göreceksiniz. Eğer düşük kalorili besleniyorsanız, bir beslenme uzmanından yardım alarak karbonhidratın ana kaynağı olan pirinç miktarını kendi ihtiyaçlarınıza göre değiştirebilirsiniz.

Yeşil Fasulyeli Hindi

Malzemeler:
120 gr hindi göğüs eti
225 gr kepekli pirinç
150 gr yeşil fasulye
Tuz ve baharat 

Tarif:
1.
Hindi göğsünü 7 dakika kadar pişirin.
2. Yeşil fasulyeyi haşlayın ya da buharda pişirin.
3. Hindi eti, pirinç ve fasulyeyi aynı tabağa koyun. Tuz ve baharat ekleyin. Yemeğiniz hazır.

Besin değerleri:
Kalori: 481 kcal
Protein: 29 gr
Karbonhidrat: 80 gr
Yağ: 5 gr
Lif: 10 gr