Aradığınız Kol Antrenmanı

Kol antrenmanı içerisinde yapacağınız hareketler kadar, hareketlerin tekrar ve set sayıları da önemlidir. Doğru programlanmayan bir kol antrenmanı, kas gelişimini çıkmaza sokar. Eğer siz de son dönemde biceps ve triceps’lerinizde gözle görülür bir değişiklik elde edemediyseniz, size vereceğimiz kol antrenmanı çok yararlı olacaktır.

Triceps ve biceps’leri sonuna kadar zorlamak için ısınma setinden sonra toplam 4 hareket yapacaksınız. İlk harekette ağırlığı her set artırarak, 3 set, 4 tekrar yapın. Burada amaç kasların gücünü artırmaktır.

İkinci harekette 3 set, 8 tekrar yapın. Burada amaç kas büyümesini ateşlemektir.

Üçüncü harekette 3 set, -12 tekrar yapın. Burada amaç kaslarda dayanıklılığı artıracak biyokimyasal değişimleri tetiklemektir.

Son egzersizde ise 3 set-16 tekrar yapın. Böylece kas hücrelerine daha fazla sıvı giderek onları şişirecek ve daha fazla büyümelerini sağlayacaksınız.

Triceps dips

kol-5

Lying EZ-bar extension

kol-1

Incline Dumbbell Kickback

kol-2

Incline dumbbell curl

kol-4

Concentration curl

kol-3

 

kol programi

Yorumlar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir