Diego Sebastian’ın Karın Antrenmanı

sebastian diego

Diego Sebastian, “acı yoksa başarı da yok” prensibini en iyi bilenlerden. 14 yaşında ilk kez bir spor salonuna girdiğinde 1.57 boyunda, 48 kiloydu ve ağırlık çalışmaya da pek meraklı olmayan bir gençti.
“Üniversiteye kadar pek ağırlık çalışmaya ısınamadım” diyor. “Üniversite birinci sınıfta yoğun olarak idman yapmaya başladım ve 75 kiloya çıktım. O zamanlar itfaiyeci olmak istiyordum ve bunu başarmak için daha kuvvetli olmam gerekiyordu. Dört yıl okuduktan sonra 90 kiloya çıktım ve sonrasında üç yıl itfaiyecilik yaptım. Ama sonra dizimden sakatlandım. Ben de kariyerime fitness sektöründe devam etmeye karar verdim. Antrenörlük ve modellik yapmaya başladım,” diyor.
Şimdi 1.93 boyunda ve 100 kilo olan 44 yaşındaki Sebastian artık doğru beslenmeye daha çok önem veriyor. “Gençken baha hiçbir şey olmaz diye düşünüyorsunuz ama yaşınız ilerledikçe doğru beslenmenin nasıl fark yarattığını görebiliyorsunuz.”

Karın Antrenmanı
Sebastian dergi kapağına layık karın kaslarına sahip olmak için aşağıdakine benzer antrenmanları 15 dakikalık aralıklı kardiyo antrenmanları ile birleştirdi. İşte Sebastian’ın örnek bir karın antrenmanı;

Weighted decline Crunch: 2 set / 25 tekrar
Weighted leg lift: 2 set / 25 tekrar
Machine Crunch: 4 set / 100 tekrar

Antrenman hafif mi geldi? Umarız 1000 mekikten oluşan bir program beklemiyordunuz. Unutmayın taşı delen suyun gücü değil, istikrarıdır. Karın egzersizlerini antrenmanınızın düzenli bir parçası haline getirmeyi ve karnınızın üzerindeki yağı yok edecek şekilde beslenmeyi ihmal etmeyin.

Yorumlar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir