En Zor 4 Crossfit Antrenmanı

Bazı antrenmanlar diğerlerinden daha zordur. Diane’de rüzgar gibi esebilir, Nancy’e zorlanabilir, Daniel’ın sonunu zor da olsa görebilirsiniz. Bazı antrenmanları tarif etmek için ise zor kelimesi kifayetsiz kalır. Bu tarz antrenmanlar sizi fena şekilde hırpalar, sınırlarınızı zorlar, sizinle akıl oyunları oynar ve sonra biraz daha hırpalar. Editörlerimiz, bu tarz yüzlerce antrenman içinde box’larda sıklıkla karşılaşabileceğiniz 4 antrenmanı seçti.

Filthy 50
İlk defa yaptığınızda hiç bitmeyecekmiş gibi gelen, bitirebilmek için hem kardiyovasküler performansının yüksek hem de güçlü olman gereken bir WOD. İsminden de anlayabileceğiniz üzere her biri 50 tekrar yaptığın 10 hareketten oluşuyor; box jump, barfiks, kettlebell swing, walking lunge, knee to elbow, pushpress, back extension, wallball, burpess ve double under.
Zorluk derecesi; 9/10
Hedef; 25 dakika

Fran
Hepi topu 10 dakikadan kısa süren bir antrenman ne kadar zor olabilir ki değil mi? Yanlış! Eğer böyle düşünüyorsanız, henüz Fran ile tanışmamışsın demektir. Thruster ve barfiks kombinasyonunu sırası ie 21-15-9 tekrar yaptığın bu CorssFit antrenman programı, ya sizi bir CrossFit bağımlısı haline dönüştürür ya da CrossFit’ten soğutur.
Zorluk derecesi; 7/10
Hedef; 5 dakikanın altı. Tabi kullandığınız ağırlığa göre değişir.

Murph
Sınırlarını öğrenmek için daha iyi bir CrossFit antrenmanı olamaz! Yapmanız gereken basit önce 1.6 km (orijinal versiyonu ne yazık ki 1 mil olduğu için rakam biraz garip) koş, ardından 100 barfiks, 200 şınav ve 300 squat yap. Bittiğini sanıyorsanız hiç durmayın ve 1.6 km daha koşun! Bu antrenmandan sağ çıkmak için bir sır isterseniz tek söyleyebileceğimiz temponuzu iyi ayarlamanız gerektiği. Barfikse geçtiğiniz anda tüm gücünüzle yüklenip yakıt deponuzu onuncu dakikada bitirmeyin.
Zorluk derecesi; 9/10
Hedef; 40 dakika. 45 dakika da olursa sevinç çığlıkları atabilirsiniz elbette!

The Ryan
Bazı salonlarda muscle-up yapamayanlara kız vermediklerini biliyor musunuz? Hiç kuşkusuz fitness tarihinin en karizmatik ve belki de en zor hareket olan muscle-up bu antrenmanın temelini oluşturuyor. 5 raunt boyunca yapmanız gereken sadece 2 hareket var; 7 muscle-up ve 21 burpee.
Zorluk derecesi; 9/10
Hedef; 25 dakika. Sadece muscle-up tekniğini geliştirmeniz bile sürenin 15 dakikaya düşmesiniz sağlar. Bizden söylemesi.

Peki sizin en zor bulduğunuz CrossFit antrenmanları hangileri? Yorumlarınızı bekliyoruz.

Yorumlar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir