Haftanın Crossfit Antrenmanı: Indy

Antrenmanda pek çok farklı şey motivasyonu sağlar. California’daki Nerdstrong Gym’in ise motivasyonu sağlamak için farklı bir yolu var; ceza hareketi. Bu antrenmanda 12 dakika içinde 5 tur yapamazsanız sizi 30 tane wall ball bekliyor.

CrossFit salonunun sahibi Andrew Deutsch; “Wod boyunca üyelerimizin yanında durup onlara tezahürat yapsam da hiçbir şey onları bu ceza kadar motive etmiyor. 30 wall ball’dan kaçmak için insanların tempoyu ve yoğunluğu ne kadar artırdığına inanamazsınız” diyor.

Koç diyor ki:
1. Burpee’de ritmi yakala: “Burpee’ye hızlı girin, hızlı bitirin. Çünkü sonrasında box jump’ta çok vakit kaybedeceksiniz. Eğer ritminizi yakalar ve ikisini 1 dakikanın altında bitirirseniz mükemmel bir iş başarırsınız.”
2. Box jump’ta dinlenme: “Box jump’ta elbette dinleneceksiniz ama aşağıda değil. Esas dinlenme kutunun üzerinden geri zıplarken yapılır. Yere değer değmez tekrar yukarı zıplayın. Böylece enerjinizi korumuş olursunuz.”

Ölçeklendir:
Box jump yapamayanlar, kutunun üzerine zıplamak yerine adım atarak çıkabilir. Kettlebell’de Andrew Deutsch’in tavsiyesi 24 kg ama daha düşük bir ağırlık da kullanabilirsiniz. Andrew Deutsch tekrar sayılarının 5-10-15-20 kalmasını öneriyor. Bu yüzden gerekirse tekrar sayısını değil, tur sayısını azaltın.

Sonuçlar:
Sen bir canavarsın: 6:00-8:00
Mükemmel: 8:00-10:00
İyi: 10:00-12:00
Testi geçtin: 12:00 veya daha fazla