Karın Kaslarını Şaşırtın

Mekik çekmekten, plank’te beklemekten sıkıldınız mı? Karın kasları için yepyeni bir egzersiz mi arıyorsunuz? O halde sizi zorlayacak bir karın egzersizi önereceğiz: hanging knee raise. Eminiz ki bu hareketi daha önce yapmış ya da en azından görmüşsünüzdür. Bu sefer ise ufak bir değişiklik yapacak ve bacaklarınızın arasında bir sağlık topu (ya da dumbbell) alacaksınız.

Nasıl yapılır?
1. Barı parmaklar birbirine bitişik ve avuçlar öne bakar halde kavrayın. Ayaklarınız arasında bir sağlık topu ya da dumbbell tutun ve bacaklarınız tam açık halde asılı durun.

2. Dirsek kayışları kullanabilmek için onları pull-up barın üzerinde omuz genişliğinden daha açık halde koyun. Üst kollarınız yere paralel halde dirseklerinizi kayışlara yerleştirin, eller kayışları dirseklerin üzerinden tutsun.

3. Karın kaslarınızı kasarak dizlerinizi mümkün olduğu kadar yukarı kaldırın. Yukarı çıkarken dizleri bükün ve bacaklarınız en az yere paralel olana kadar devam edin.

4. İki saniye bekleyin, daha sonra karın kaslarınızı kasılı tutmaya devam ederek bacaklarınızı yavaşça başlangıç konumuna indirin.

Tüyolar
1. Oblikleri hedef almak için dizleri yukarı kaldırırken bir yöne çevirin. Her tekrarda bacakların dönüşümlü olarak iki tarafa da çevirin.

2. Egzersizi zorlaştırmak için dizleri bükmek yerine bacaklarınızı düz tutun. Bu alt sırtınız üzerindeki baskıyı büyük ölçüde artırır.

3. Dengeyi ve doğru vücut konumunu sağlamak için dirseklerinizi tam açın.

4. Sırtınızın düz durmasını sağlamak için ileri bakın ve öne doğru eğilmemeye çalışın.