Kürek İle Yağ Yakma Garantili 4 Kardiyo Programı

Kürek aleti kardiyo egzersizleri içinde koşu bandından bile daha faydalıdır. Peki kürek aleti ile nasıl kilo verebiliriz? Sizin için evde spor yapanların bile uygulayabileceği, her hedefe göre 4 farklı kardiyo programı hazırladık. Tüm antrenmanlarda, kürek aletini sizi zorlayacak bir seviyede tutmaya çalışın.

Kardiyo Programı #1
Bu interval kardiyo programında, çalışma-dinlenme oranı 1:1 olacak. Yani 1 dakika boyunca kürek çekip, 1 dakika dinleneceksiniz. Temponuzu düşürmemek için 1 dakika boyunca 250 metreden daha az kürek çekmemeye çalışın. Toplam 10 set yapacaksınız. Yani antrenman 20 dakika boyunca sürecek.

Talimatlar: 1 dakika boyunca, en az 250 metre boyunca kürek çekin. 1 dakika dinlenin. 10 defa tekrarlayın.

Kardiyo programı #2       
Kürek aleti için sadece güçlü ve dayanıklı olmanız yetmez aynı zamanda ritminizi de korumanız gerekir. Bu antrenman programını bunu sağlayacak. 3 kere 1000 metre kürek çekeceksiniz. Ancak ritminizi korumak için dakika başına hareketi (cihazın ekranında SPM değerine bakacaksınız) ilk sette 28 SPM, ikinci sette 24 SPM, üçüncü sette ise 26 SPM değerlerini yakalamaya çalışın.

Talimatlar: 100 metre kürek çekin. Cihazın ekranındaki SPM değerine (dakika başına çekilen kürek) bakarak yukarıda belirtilen gibi tutun. Her set arasında 4 dakika dilenin.

Kardiyo programı #3
Bu hiit kardiyo antrenmanından sonra diğer tüm programlar çocuk oyuncağı gibi kalacak. Çünkü bu programı olimpik atletler için yazıldı. Toplamda 5 interval yapacaksınız. Her intervalde çekebildiğiniz kadar hızlı kürek çekeceksiniz. Ardından belirtilen süre boyunca dinleneceksiniz.

Talimatlar:
İnterval 1: 1000 metre boyunca sprint atın. 3 dakika dinlenin.
İnterval 2: 750 metre boyunca sprint atın. 2.5 dakika dinlenin.
İnterval 3: 500 metre boyunca sprint atın. 2 dakika dinlenin.
İnterval 3: 250 metre boyunca sprint atın. 2 dakika dinlenin.
İnterval 4: 750 metre boyunca sprint atın. Soğuyun.

Kardiyo programı #4
Bu kardiyo antrenmanı, diğerlerinden farklı olarak vücut ağırlığı ile yapılan hareketleri de içeriyor. Bu sayede hem hızlı yağ yakmak için hem de kas hacmini artırmak isteyen kişiler için çok uygun. Üstelik hiçbir alet gerektirmediği için evde vücut geliştirme programı olarak da uygulayabilirsiniz. Kürek çektikten sonra belirtilen adette şınav çekeceksiniz. Dilerseniz şınava ilave olarak, barfiks ve suqta hareketlerini de ekleyebilirsiniz. Ancak unutmayın şınav ve barfiks hareketleri, kürekte çalıştırdığınız kasları çalıştırır. Kaslarınızı yorup, kürek performansınızı düşürmeyin.

Talimatlar
1000 metre kürek çekin. 20 şınav çekin. 1 dakika dinlenin.
750 metre kürek çekin. 30 şınav çekin. 1 dakika dinlenin.
500 metre kürek çekin. 40 şınav çekin. 1 dakika dinlenin.
250 metre kürek çekin. 50 şınav çekin. 1 dakika dinlenin.

Yorumlar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir