Yağ Yiyerek Yağ Yakın

Hızlı yağ yakımı için yapılan en büyük hatalardan biri, yağ tüketimimi büyük ölçüde azaltmaktır. Amacınız birkaç kilo vermek olduğunda genelde sadece günlük kalori tüketimini azaltmak yeterli olur. Ancak karın bölgesindeki inatçı yağların son kırıntılarından da kurtulabilmek için makro besinlere, özellikle de yağ ve karbonhidrata dikkat etmeniz gerekir. İlk olarak yağı değil karbonhidratı azaltmaya odaklanın. İşin aslı bazı yağlar temel besinler sınıfına girer, yani vücudunuz onları kendisi üretemez ve onları çok az tüketirseniz kalori yakma kabiliyetinizi sekteye uğratarak kendi kendinizi sabote etmiş olursunuz. Bahsettiğimiz bu iyi yağlar arasında, genelde balık ve balık yağı takviyelerinde bulunan EPA ve DHA, ceviz, keten tohumu, kanola yağı ve yeşil yapraklı sebzelerde bulunan ALA yer almaktadır.

Bu yağlar, yağ olarak depolanmak yerine enerji olarak yakılmaya meyillidir ve metabolizmayı da hızlandırdığı görülmüştür. Bu da yağ yakımı sağlar. Aşağıda örnek olarak sunduğumuz diyet, vücudun yağları daha verimli yakmasına yardımcı olacak daha fazla temel yağ asidi sağlamaktadır.

diyet

Yorumlar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir