Yepyeni Bir Karın Kası Egzersizi

Artık mekik çekmekten sıkıldınız mı? O zaman kulübe hoş geldiniz. Size yepyeni bir karın kası egzersizi önereceğiz; Superman pushup. Yapması göründüğünden daha zor olan (zoru seviyoruz değil mi?), plank, şınav karışımı bir hareket. Superman pushup’ın en büyük avantajı, merkez bölgenizin tamamını aynı anda çalıştırması. Unutmayın overhead squat ve snatch gibi hareketlerde daha yüksek ağırlıklar kaldırmak için sağlam bir merkez bölgesi şarttır.

supermen1 supermen2

Nasıl Yapılır?

1. Elleriniz başınızdan yaklaşık on beş santim ileride olacak şekilde yüzükoyun yere uzanın. Bacaklar düz ve ayaklar bitişik olmalıdır.

2. Karın kaslarınızı ve sırtınızı kasıp ellerinizden güç alarak gövdenizi yerden yaklaşık on beş santim kaldırın. Uçuyormuş gibi görüneceksiniz (hareketin ismi de buradan geliyor zaten). Üç saniye durup tekrar yere inin. Bu, bir tekrardır. 5 tekrarlı üç set yapmaya ya da 10 kez 30 saniye veya daha uzun süre durmaya çalışın.

Tüyo: Eğer egzersiz çok zor gelirse bacaklarınızı biraz daha açın.

Yorumlar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir